Det tar aldrig slut

Datum: 2009-12-20 Klockslag: 16:34:42

Har hållit på att städa rummet i någon timme nu, det blir väldigt små framsteg. Är så less på alla jävla grejer jag har, hur kan EN person rå om så jävla mycket skit?! Lyckades iallafall hitta en skiva (och upptäcka att min stereo faktiskt funkar!) med gammal musik, och en låt som inte går att få tag på, och som påminner mig om en fin tid med en person. En person som jag saknar något så otroligt mycket, men som jag antagligen aldrig mer kommer ta upp kontakten med. Ledsamt men sant. :(

Nu ska jag fräscha upp mig lite innan middagsbesöket kommer!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback