Damn it!

Datum: 2009-12-20 Klockslag: 14:03:54

Någon fler än jag som har problem med sin internetbank? Mina köp sedan den 14e har inte registrerats & dragits, så nu vet jag inte om jag vågar beställa en hel massa kläder eftersom jag inte ens vet hur mycket pengar jag har. ;c Fast, jag har antagligen så jag klarar mig. Är gratis frakt om man beställer från Nelly idag, men vet inte om jag ska vänta med att beställa till imorgon när jag kommit hem från Sundsvall? Svårt. Frakten går ju ändå bara på 40 kr ändå så.. Ja, det återstår att se.
 
Pappa håller på att julpynta för fullt här hemma nu, och när mamma kommer hem från affären blir det lussebullsbak för vår del. :} Sedan ska jag fortsätta rensa & städa på rummet, men det är ju så jäkla tråkigt. Känns som om jag kommer ha fullt upp hela dagen iallafall, får höra med Sulle om vi inte kan träffas en stund ikväll istället kanske. Om jag ens hinner det. :/


Besviken..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback