Back to reality

Datum: 2009-12-06 Klockslag: 15:59:28

Tänkte hinna måla naglarna och äta innan jag åker iväg med bussen. Frågan är bara om jag kommer hitta något aceton? Vettefan vart min flaska tagit vägen. >< Annars får det vänta tills imorgon.
Var som sagt hos syster förut idag, jag hade inte kunnat få sötare & underbarare syskonbarn alltså. K ä r l e k ! Felicia visade mig hur duktig hon var på att dansa, och Kevin lekte bankomatbil. Sötnötar! ;')

Den här veckan måste jag verkligen återgå till vardagen, fixa med lägenheten & läxorna igen. (För jag pluggar ju såå ofta i vanliga fall, vem försöker jag lura?) Men ligger jävligt mycket efter i flera ämnen, och har prov på tisdag. Så nu är det dags att ta tag i det. Tacka gud (mig själv) för att min lägenhet är städad nu iallafall. ;'D


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback