Året som varit

Datum: 2009-12-14 Klockslag: 14:03:47

2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands utan någon vuxen (haha), blev vikarie, tog körkort, åt kräftor.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några, man håller dem aldrig ändå.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
England.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
EN BEBIS! Nej, men.. 2010 skulle jag gärna vilja ha ett riktigt jobb!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

(Får återkomma om det.)

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag växt som person.

9. Största misstaget?
Något som fick mig att vara med om något jag aldrig kommer glömma, och som nästan äter upp mig inifrån.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit sjuk & förkyld en hel del. Frågan är om allt med min knöl började 2008 eller 2009? Läkarbesök, ultraljud, magnetröntgen osv..

11. Bästa köpet?
Alla biljetter & sådant till London! Och bästa grej var nog mina supersnygga Converse! ♥

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen kläder & mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker. :] Såna där saker som man är med om år efter år, men något specifikt nu på slutet är väl Micke! ♥ (Sååå puttinuttigt!) Så har jag haft några riktiga high on life-perioder i år också, då livet känts helt underbart dygnet runt!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Den måste jag nog fundera på..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare & positivare, love it!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Typ.. tränat, festat och pluggat. OCH fotat & dokumenterat sakerna jag gjort.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tror inte det finns något?

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma i Ramsele med familjen, så avslutas den med middag & sådant hos syster.

19. Blev du kär i år?
Ja! :')

20. Favoritprogram på TV?
Criminal Minds, Bones, Simpsons osv..

21. Bästa boken du läste i år?
TWILIGHT!

22. Största musikaliska upptäckten?
Svår fråga, har inte så bra koll på när jag började lyssna på olika band.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Typ.. pengar osv 8D

25. Något du önskade dig men inte fick?

Minns inte ens vad jag önskade mig.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var här i Kramfors och hade mina fina vänner på besök, gick ut & åt osv. :]

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar..? Haha

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Helt.. vanlig?

29. Vad fick dig att må bra?

Massa bra människor! Och jag själv, genom att ha blivit så mycket mer positiv.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson 8'D

31. Vem saknade du?
Saknade nog inte någon speciell.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Träffade och träffade, men de som jag verkligen lärt känna är Micke, Kim, Kim & Matte typ.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback