99 saker du inte visste om mig

Datum: 2009-12-25 Klockslag: 15:51:32

[Hade gjort listan i oktober 2008, roligt att se skillnaden på svaren. ;> Och så är jag uttråkad också.]

1. Fullständigt namn? - Sara Johanna Elisabeth Höglund
2. Exakt ålder? - Fyller 19 om 27 dagar. ;>
3. Vart bor du? - Ramsele/Kramfors
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa & djuren.
5. Husdjur? - Två hundar & fyra katter.
6. Färg på ditt hus? - Rött.
7. När är du född? -  21 januari 1991.
8. Klass? - MP07
9. Vilket år tar du studenten? - 2010. Inte länge kvar nu!
10. Något jobb? - Jobbar extra som vikarie på Nipudden.
11. När ska du sova ikväll? - Efter att ha tagit igen all tid jag & Micke varit ifrån varandra. ;')
13. Duschat idag? - Not yet.
14. Kramat någon idag? - Nej.
15. Pussat någon idag? - Nej, men kommer bli tusentals pussar innan dagens slut. ;'D
16. Vad har du ätit? - Lite chips & några chokladbitar.
17. Dagens klädsel? - Lackleggings, rött linne & Mickes Fred Perry tröja.
19. Dagens sötnos? - Micke.
20. Dagens roligaste? - Mammas hysteriska & konstiga skratt imorse.
21. Har du många vänner? - Nej, inte direkt.
22. Hur många har du kysst? - Haha, dunno?
23. Vem kramade du senast? - Mamma.
24. Hur många vill du ha sex med? - ?
25. Hur många har varit otrogna med dig? - -
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja :]
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Micke.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Michael <3 ; Fy fan vad gullig du är :) det kommer nog gå bra även om jag blir lite allergisk först så blir man van det snabbt :) blir alltid så exakt som hos emma på hennes bondgård.

FAVORIT:
31. Film? - Oj.. The notebook, Twilight & A walk to remember är ju några av mina favoriter.
32. Låt? - Kan inte välja en.
33. Mat? - Inte här heller.
34. Dryck? - Just nu - julmust!
37. Stad? - London.
38. Land? - England måste jag nog säga.
39. Ämne i skolan? - Det brukade vara foto.. men nu? Vettefan.
40. År? - Oj, 90-talet var ju förhimla härligt!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Micke, I guess.
42. Personen du kysste? Micke.
43. Gången du spydde? - För över tre år sedan, då jag opererade bort halsmandlarna.
44. Gången du grät? Vet inte.. förra veckan någon gång.
45. Pizzan du åt? - Capri.. vet inte hur den stavas, haha. I lördags iallafall.
46. Gången du var i göteborg? - Förra sommaren.
47. Gången du var i stockholm? - I våras.
48. Gången du var full? - 25 november, hah.
49. Gången du var hög? - -

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Katt.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Har blivit en hemma & mysa person.
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel tror jag.
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Nothing.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother.
60. Svart hår eller blont? -  Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Både och.
66. Pizza eller kebab? - Både och.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? -  Båda såklart.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Här räknas inget!
71. Personer du hatar? - Vet inte.
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Men vilka jävla frågor.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 2-3 stycken kanske.
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha, vet inte.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - -
76. Gånger du haft minnesluckor? - Några.
77. Piercingar har du? - 0
78. Personer du saknar just nu? - -
79. Gånger ditt hjärta brustit? - -

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Micke såklart!
81. Ska du träffa imorgon? - Vet inte..
82. Sjöng du senast för? - Vet inte.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Christoffer.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Oj.. Antagligen Elina & Anders.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Mickeeee!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Tror jag behåller det för mig själv.
87. Förtjänar att dö? - För många.
89. Vill du sova brevid inatt? - Jag SKA sova brevid Micke inatt! :')

VAD:
90. Gör dig glad? - Mina nära&kära, musik och pengar.
91. Gör dig ledsen? - När mina nära&kära är ledsna, orättvisor osv.
92. Vad vill du helst göra nu? - Ta det lugnt i några dagar & sedan dra till Thailand.
93. Önskar du att du slapp göra? - Duscha, lat jag är.
94. Vill du ha nu? - Micke!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar och lite småsaker.
96. Längtar du till? - Att Micke ska komma hit.
97. Tycker du om dina betyg? - De är helt okej. 
98. Ångrar du i ditt liv? - -
99. Är det bästa som har hänt dig? - Någonsin? Dunno.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback