2 h bilåkande

Datum: 2009-12-23 Klockslag: 01:10:09

Vid 22:43 fick jag ett samtal från Mimmi som undrade om jag inte skulle med ut och ragga ett tag, och varför inte. ;> Nu över två timmar senare är jag hemma igen, kul att ta igen lite förlorad tid. :} Det är aldrig fel.

Nu blev jag dock lite smådeppig, har ingen lust att sova själv alls. Saknar Micke så jag tror jag dör. :( Men nu är det bara tre dagar kvar, och jag hoppas verkligen att det går fort. Kan inte minnas när jag senast saknade någon såhär mycket.. :c Så har han somnat nu också, så inget godnatt fick jag. :(

Dagens bästa var förresten att jag fick min lönespecifikation, och jag fick några hundra mer än jag trott. Yay!  Mer att handla för på mellandagsrean. ;'D Ska bara nämna också att jag fått något extra vuxenpoäng för att jag tagit och skaffat mig en pärm där jag satt in alla mina viktiga papper som ska sparas, lönepapper, räkningar osv..

Natti! :*

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback