TWILIGHT

Datum: 2009-08-21 Klockslag: 22:33:07

Alltså.. Robert Pattinson, ohmy! Honom skulle man inte tacka nej till. Nog den enda kändisen jag varit riktigt besatt av på senare dar, för typ The Used räknas inte på sånt sätt.



Längtar till 20 november när New Moon har biopremiär. :'D Någon som är på att se den på bio med mig då eller? När jag ändå talar om Twilight, ni har väl inte missat Twilight-dockorna? När jag kommer till Kramfors och fixat klart med körkortet måste jag börja läsa om 2:a boken så jag hinner läsa ut den innan filmen kommer på bio. :D Nu ska jag göra popcornen som jag köpte när jag och Elina drog en byragg och svängde in och köpte lite gosaker.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback