Sista rycket

Datum: 2009-08-22 Klockslag: 22:11:27

Imorgon är det sista arbetsdagen, på.. ja, har inga fler inplanerade men hoppas på att bli inringd så småningom. :) Men nu vill jag gärna ha någon ledig helg, eftersom jag som sagt inte ens haft en ledig vecka under sommaren. Sista sommarlovet blev inte riktigt något sommarlov, bara ett uppehåll från skolan som varit fyllt med jobb.
Var jag som slutade 21:30 och stannade kvar och väntade på natten, kan inte låta bli att tycka att det är lite läskigt att vara där helt ensam. Så imorgon när jag slutar 12:00 ska jag packa, plugga körkort & så ska Elina bleka mitt hår. :)

Såg förresten en bra film inatt; Ond aning. "En hemmafru som chockas svårt när hennes man omkommer i en bilolycka, men dyker upp igen som vanligt nästa dag. Hon inser att detta är en förvarning och försöker med alla medel att stoppa tragedin."

Riktigt bra tyckte jag, fast lite konstig. Och slutet var bara fint! Nu ska jag nog lägga mig framför tvn och invänta sömnen.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback