Nu ska ni få höra!

Datum: 2009-08-02 Klockslag: 12:52:28

Igår på Urkult köpte jag mig ett par helt otroligt sköna byxor! Kanske låter en aning konstigt att köpa kläder på Urkult, men hur sköna är inte både människorna och kläderna som är där? Helt awesome är dom!

Jag, Elina & Dea ska följa med brudarna på fotboll i Frånö idag, samling 13:45 på isbanan. Så blir det middag på Sylos, det har blivit mycket ute-ätande nu på slutet, skärpning! Haha. Men nej, nu ska jag ta och fixa mig litegrann. Ska nog orka ta med mig kameran också, så det kommer bilder.. nångång. Ska inte lova för mycket som jag alltid gör, haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback