MY SECRETS

Datum: 2009-08-19 Klockslag: 17:36:40

Funderar starkt på att skaffa mig en riktig dagbok, varför inte liksom? Jag är en sådan person som måste få skriva av mig, och här kan jag inte skriva av mig fullt ut. Tänkte passa på att isåfall köpa en riktig, inte bara någon bok för 69:-.
Kanske den här nedan, för 249:-. :)

I höst har jag verkligen tänkt ha det härligt & mysigt. Har fått några Cosmopolitan gratis hit hem, så idag fick jag ett erbjudande om att ta tre nummer till för 59:- (79:- inkl. porto), så vi fixade så att de kommer att komma till lägenheten i Kramfors. En ny tidning & en kopp te i soffan är ju inte helt fel. :) Påtal om Kramfors, det är dags att jag börjar packa nu eftersom jag åker dit på måndag, och jobbar i helgen=ingen tid till packning då. Den stora frågan är bara; vad ska man packa med sig?


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback