Med syskonbarnen på utebadet

Datum: 2009-08-07 Klockslag: 15:33:57

Hade lovat Felicia att följa med dem på utebadet någon dag, så det fick bli idag. :) Är hur fint väder som helst, skönt att få uppleva några fler riktiga sommardagar. Just nu är det 27 grader i skuggan. Ska snart gå ut och sätta mig i solstolen och läsa körkortsteorin, men får nog ha något över axlarna som är helt sönderbrända. Haha! Smart att inte smörja in sig ett dugg.. Lär ha lagomt ont senare idag.

Här är några bilder, hade ingen kamera med mig så det fick bli med mobilen.


Lite färg har jag iallafall fått. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback