Livet är gött

Datum: 2009-08-08 Klockslag: 16:38:01

Drog med brudarna till Nässjön runt 12:30 idag. Kom hem för en stund sedan efter att ha legat och stekt hela dagen, så jävla underbart alltså! :D Synd bara att vattnet var alldeles för kallt för att jag skulle kunna bada. Så nu ska jag strax gå & duscha och fixa mig och sedan gå och fixa inför hockeyskolan som börjar imorgon. Kör dock ihop sig lite med det och middagen eftersom mamma & pappa är i Strömsund och vi ska äta grillat, vilket tar sin tid.. Men det fixar sig nog. :) Duschen nudå!


Jimmy eat world - 23, så himla bra låt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback