KLÁRT!

Datum: 2009-08-10 Klockslag: 21:41:54

Har ringt på körskolan och fixat allt som har med det att göra nu, så nu är det bara att plugga på & hoppas på att jag klarar skrivningen & uppkörningen. :) Känns skönt att ha allt "fixade" bortgjort, så slipper jag tänka mer på det.
Förväntar mig dock inte att klara det på första försöket, känns bara inte som om jag kommer komma undan så lätt. Men det återstår att se!

Sitter just nu och tittar på underkläder på Nelly.com, det är något som jag verkligen fått upp ögonen för! Det är så himla roligt, känner just nu för att lägga ut några hundralappar på några nya trosor & något snyggt nattlinne. Får se hur det blir med det, men lite ska jag allt unna mig. :) Synd att jag hittat så mycket jag vill ha nu bara, törs inte ens tänka på vilka summor jag kommer upp i. Men nu ska jag ta med mig teoriboken och sätta mig framför tvn, som just nu visar Beck. Är det något man aldrig kan tröttna på så må det ju vara Beck, dels för att Gunvald är så himla bra! :D Haha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback