Jeanine Mason & Jason Glover

Datum: 2009-08-19 Klockslag: 20:53:42

Låg och tittade på So you think you can dance förra veckan, och blev helt.. speachless, när jag såg det här. Helt underbar koreografi av Travis Wall (som också varit deltagare i So you think you can dance), och helt otroligt gjort av Jeanine & Jason. Orkar man inte se allt försnack så börjar själva dansen på ca 02:30.

Lite jag ser fram emot att få dansa i höst då, det kommer bli helt awesome! :'D



Finns ett flertal saker som får mig att längta till hösten & skolstarten.
♥ 100 poäng dans
♥ sista året på gymnasiet (både plus och minus)
♥ få sova i min otroligt sköna säng
♥ alla vackra höstfärger
♥ börja följa tv-serier igen
♥ använda min nya almanacka & planera veckorna
♥ bo själv (både plus och minus här också)
ha mysiga kvällar med värmeljus, te & enyas ljuva stämma
♥ sköna & mysiga höstkläder
♥ fina, soliga höstdagar
♥ eventuellt några veckor i fina huvudstaden

Och vet ni vad? Jag t.o.m längtar efter att göra min egna mat, vilket jag lär ångra när jag bott själv i några veckor och önskar att min kära mamma var där och lagade sin goda mat åt mig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback