06:58

Datum: 2009-08-18 Klockslag: 22:20:06

Blev uppringd av jobbet imorse, runt 06:58 närmare bestämt, så jag ställde upp och jobbade 7-16. Fattades en hel massa folk den här veckan, så jag tog på mig lite extrajobb. Imorgon 7-12, lördag 13-21:30 & söndag 7-12. Gött med helg, eftersom jag tjänar typ 50 spänn mer i timmen då. :) Blev erbjuden mer jobb, men kände att jag inte kunde ta på mig mer med tanke på körkortspluggandet och att jag måste packa ihop allt som ska med till Kramfors. Så nu när jag jobbar extra ska jag passa på att beställa lite kläder, får se vad det blir för något, men härliga höstkläder blir det iallafall. :) Det klirrar i kasssan! ;D Ska även beställa lite grejer till lägenheten från H&M HOME, suveränt med billiga grejer!

Ska gå och tvätta håret nu, sedan ska jag ta med mig en kopp te till sängen & titta på tv en stund. :) KAHLS Earl Grey Grädde Passion som Jonas hade med sig hem sist. :) Mumma!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback