Without you here

Datum: 2009-04-17 Klockslag: 22:21:46

Kvällen började bra, men slutade dåligt. Tack för att du förstörde den.

Efter maten åkte jag och mamma till Annette och träffade barnen. Världens bästa barn, de som alltid får mig på bra humör. Medans Kevin spelade spel så satt j ag och Felicia och läste Hitta Nemo och hon matade oss och fiskarna med guldpengarna som fanns på bild i boken. Hon är bara för söt! Har lite bilder, men med mitt humör finns ingen ork för att lägga in dem.

Jag vet inte om jag borde känna skuldkänslor, men jag gör det iallafall. Allt det positiva jag på något sätt byggt upp under de senaste dagarna rasade på bara några sekunder. Ibland blir man förvånad.

Gud vad jag önskar att jag var hos dig just nu.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback