Utlandsresor

Datum: 2009-04-23 Klockslag: 23:54:44

Nu kommer ett för er andra troligen ett väldigt tråkigt inlägg, men jag ska lägga in massa resor & pris för att lättare hålla koll. Mimmi ringde idag och fråga om jag inte ville åka utomlands i slutet av sommaren, och det ville jag ju såklart. Hoppas jag får jobbet bara, så att jag kommer ha råd. Så vi kollar resor lite hit & dit. :] Bulgarien, Tunisien & Grekland är väl några av dem det lutar mest mot.

Sousse, Hill Diar - Tunisien. 12 augusti - 4700:-, Erma, Golden Sands - Bulgarien. 14 augusti fr 3700:-, Zdravets, Golden Sands - Bulgarien. 14 augusti 4750:- (inkl. frukostbuffé), Epsilon, Faliraki- Grekland. 16 augusti 5750:- & Lindos Star, Lindos - Grekland. 12 augusti 5700:- (inkl. frukostbuffé)


(Bilderna är från hotellet Epsilon i Faliraki.)


Det pirrar till i magen av att titta på bilderna från hotellen, tanken på att vara utomlands är helt underbar. Men det får nog räcka för just nu, måste diska, våga håret & BUS; a mig.

kommentarer
Postat av: lydia

va underbart alltså <3

jag vill såsåså mycket åka nu alltså!

tycker ni ska satsa på grekland eller

tunisien. bulgarien va inte mycket att

se faktiskt, hehe!

Sv: vi spelade mot näsåker flicklag ;)

2009-04-24 @ 14:11:01
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback