Tyskar utan humor?

Datum: 2009-04-01 Klockslag: 11:28:04

Sedan jag kom till Kramfors så har datorn varit av framtill igårkväll när vi skulle se på film, därför har det inte blivit något bloggande. Nu sitter jag på skolan och har Foto B. Har just klippt ut alla bilder från mina kontaktkartor så nu ska jag välja vilka bilder jag ska ha med i mitt bildrepotage, och hur de ska sitta. Fick även veta idag att vår fotolärare ska sjukskrivas, och efter påsklovet kommer vi att få en vikarie. Det sög ju lite, en bra sak var iallafall att det tydligen skulle vara en riktig fotograf.

När jag såg på Vakna med the voice imorse och de sa att det var Jakobs sista dag där blev jag sjukt ledsen. Hallå, han är ju hur bra som helst. :c Han hade tydligen blivit sparkad, för sitt lilla "ballar av stål-upptåg". För de som inte såg/hörde det så gick han in och "moonade" på ett möte där hans chef, och olika chefer från Tysland satt och hade möte. Sjukt löjligt att han fick sparken för det tyckte jag. Har tyskar ingen humor eller? Ja, löjligt var ordet. Ah, ni kan ju titta på det själv. Nu måste jag fortsätta engagera mig i bildvalet & lyssna på min bra musik.


kommentarer
Postat av: elza

ÄR DU SERIÖS!? ._. Jacob gör ju hela programmet!!!

2009-04-01 @ 14:05:06



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback