Turn off the sound

Datum: 2009-04-30 Klockslag: 00:45:46

Min telefon är väldigt mycket ur funktion just nu. Det får mig att dö lite, inser verkligen hur pass beroende jag är av den. Fast jo, den fungerar ju, men absolut inte som den borde. Knapparnas funktion har försvunnit/flyttats. T.ex så om jag trycker på * så blir det *# istället, så jag kan varken låsa eller låsa upp den. Så varje gång jag vill göra något så måste jag ta ur batteriet och starta om den. La även märke till att när jag ringde hem och pratade med mamma och vi sedan skulle lägga på, så fungerade inte knappen för att lägga på. Så det var bara att ta ur batteriet, ännu en gång. Blir galen. :c Så jag får väl låna mammas gamla telefon tills vidare. Att behöva köpa en ny mobil blev inte bra för min ekonomi. Imorgon måste mamma ringa och väcka mig också, eftersom menyknappen på mobilen inte heller funkar, och jag därför inte kan ställa någon väckare. Så lyckat!

Somnade en stund förut ikväll, och när jag vaknade kändes det som om jag var/varit arg. Så jag ringde mamma och frågade om hon ringt mig medans jag sovit, och det hade hon. Jag hade varit skitarg och halvskrikigt något i stil med "MEN HAR DU NÅ PENGAR?!" och när hon frågade vad jag menade så upprepade jag det bara och blev sedan skitsur och sa "MEN DET VAR INGET!" och la på. Det roliga är att jag inte har någon som helst aning om vad det var för pengar jag snackade om, haha!

Nu har jag nyss duschat, BUS;at mig & packat, våga håret får jag göra imorgon. Hoppas det blir en bättre dag imorgon.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback