Tur i spel

Datum: 2009-04-13 Klockslag: 21:49:57

Blev som sagt bingokväll igår med brudarna. Både jag och Lydia vann 100:- var, inte dåligt! :D Något som irriterade mig halva kvällen var att den där Maud Adams fuskade på äggtävlingen, jäkla kärring! (Även om det var med meningen, men ändå.)

Och idag har jag varit och tittat på när brudarna spelat fotboll mot Junsele. Satt med Elina, Erika & Ewa. :] Sedan drog jag mig hemåt och åt årets första gillat! :'D SÅ GOTT! Pappa får 5/5 toasters där. Efter det råkade jag somna en stund, och sedan dess har jag bara pratat med R och tittat på Harry Potter som går på 3:an just nu. Imorgon vettefan vad som händer heller, någon som har lust att hitta på något?

kommentarer
Postat av: lydia

jag har! ;)

2009-04-14 @ 10:52:26
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback