Tandläkarbesök

Datum: 2009-04-17 Klockslag: 11:27:10

Klev upp runt 09:20 och fixade mig och gick sedan till tandläkaren. Var där pga mina jäkla visdomständer som gör så himla ont, så jag fick en ny tid den 11 maj. Blir väl troligtvis så att jag tar bort dem, och jag vågar ju inte vara vaken så det blir nog operation. Blir skönt att slippa dem iallafall, skaver så otroligt i kinderna. :c

Så ringde mamma nyss och frågade om vi skulle åka till Birsta på söndag, för att Scotts var där. Jag ville såklart det, tackar inte nej till shopping. Så sa hon att hon bara skämtade, blev redigt less. Men vi bestämde oss för att åka dit snart, typ när löningen kommit. :] Nu ska jag ge hundarna mat och sedan kolla runt efter grejer jag vill köpa. :'D Hittade även ett par gamla ljusa jeans idag som jag tryckt på mig, haha. :D

Kom hem älskling.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback