Perfekt påsklov

Datum: 2009-04-14 Klockslag: 14:04:31

Kunde vi fått bättre väder? Tror inte det. :] Har suttit ute och lyssnat på musik och pluggat körkortsteorin, känns riktigt bra att jag börjat ta tag i den nu. Borde även ta tag i alla skolgrejer, men eftersom jag glömde allt i Kfors så vet jag inte riktigt när det blir av? Har två prov att träna på tills nästa vecka, och en isländsk saga att skriva. Booooring.

Är riktigt uttråkad för tillfället, hoppas det är någon som kanske vill hitta på något ikväll. Ska nog gå och duscha nu, som tidsfördriv. Sedan blir det nog en stund till ute i solen, det är så mysigt att sitta med en fleecefilt och bara njuta. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback