Påskmys

Datum: 2009-04-11 Klockslag: 13:20:49

Ännu en solig dag, härligt! :D Sitter just nu och tittar på Rädda Willy 3 & äter mitt påskägg, men efter det ska jag nog gå ut och sätta mig i solen. :] Önskar att jag hade När jag hör din röst här hemma, det hade varit helt underbart att sitta ute och läsa den nu. Fan, jag måste fortsätta läsa den så fort jag kommer tillbaka till Kfors, jag saknar hela Twilightgrejen. För någon månad sedan var ju Twilight mitt liv i stort sätt.

Ikväll blir det påskmys med massa gott fika med brudarna + Martin, tror jag. :] Så jäkla skönt med lov. :'D Längtar efter att träffa R också.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback