Nostalgi

Datum: 2009-04-07 Klockslag: 10:16:10

Kan man låta bli att sakna den tiden? Önskar att jag fick vara liten igen.

Sitter på skolan nu, håller på med mitt jäkla tv-spel. Anders kom ner till mig igår och hjälpte mig lite, det ägde. Alltid trevligt med hans sällskap, skrattade som fan. :D Är typ färdig nu, ska bara fota till affischen och sedan designa den. Ska vara frukt med, så jag gick in på hemköp och köpte sharon, äpple & physalis, som jag sitter och trycker i mig just nu. :D Är helt sjuk idag, vilket suger. :c Funderade på att stanna hemma imorse, men Jossan övertalade mig att komma på skolan.

kommentarer
Postat av: Andy

solero kulorna va ju as gooo :O

2009-04-09 @ 09:42:25



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback