Längtan börjar bli för stor

Datum: 2009-04-24 Klockslag: 15:50:57

Vilket underbart väder alltså! Tog ut några bänkar från media och satt ute i solen med klassen, så härligt. Det här vädret gör mig på så himla bra humör så det är inte sant. :'D Min termometer säger ca 26 grader, YEY! Jag börjar längta så löjligt mycket till sommaren nu alltså. Hoppas det blir en toppensommar med minst lika fint väder som ifjol.

Åker hem idag, så ska jag och Mimmi titta på lite resor ikväll. Det är Grekland vi riktat in oss mest på nu, och.. jag blir helt till mig av tanken på att få ligga på en strand och ta ett svalkande bad då och då. UNDERBART! Känns lite synd att inte få vara med R, men jag åker till honom nästa helg istället. Sedan så kommer han nog på tisdag, as usual. :] Men nu borde jag ta och packa ihop allt som ska med hem. Sedan ikväll ska jag nog diskutera med mamma om kläder, måste fan beställa lite somriga kläder nu alltså. Har nästan inget alls att ha till leggings, och det måste vi ändra på. Ska väl pröva beställa den där bikinin i storlek 44 också, och se hur den sitter. Men, packning nu som sagt! Nu ringer det också.. Mami! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback