Kanske finns det lite hopp

Datum: 2009-04-17 Klockslag: 12:53:43

Bikini och bh:ar.. det återkommande problemet. Provade min gamla bikini nyss, den jag hade förra sommaren. Det var en trekantsbikini i storlek 44, och den var bara lite för liten. Så jag har tittat på några i storlek 44 på H&M, eftersom det är den största storleken. Hoppas att någon kan passa, men annars får den fasen vara lite för liten. Hur kommer det sig att inga vanliga affärer inte har något utbud till de med större bröst? Att hitta saker i D var t.o.m svårt, men att hitta i min storlek nu är helt omöjligt. Dåligt! Så fort jag blivit frisk blir det hårdträning! Punkt slut.


Tittade även på lite grejer från Gina Tricot. :] Tycker dock inte att den första klänningen ser speciellt fin ut där, men på reklamen är den mycket finare!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback