Han som tuggar med öppen mun dör

Datum: 2009-04-20 Klockslag: 15:30:43

Sitter och lyssnar på Slagsmålsklubben med hög volym, redigt bra! Hade helt glömt bort dem tills R påminde mig om dem. Vilka minnen alltså. :'D Jag och Erika såg dem på Yran för några år sedan, inuti ett mysigt med svettigt "cirkustält".

Igår när vi kom till Kramfors så regnade det, och vet ni vad det luktade? Sommarregn. ♥ En av de bästa lukterna som finns. Då började man ju längta ännu mer efter sommaren, men snart är den här! Nej, nu ska jag gå ut och gå med Elina i den fina vårsolen. Ska även gå in en säng på Dollar, är lite grejer jag behöver. Fan, idag bränner jag pengar alltså.. Är snart uppe i 700.:- - helt borta! :c Buhu, fattiglappen vettni.

TTUL!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback