Friday

Datum: 2009-04-24 Klockslag: 10:54:02

Känns bra, fint väder är det ute också. :] Mina sommarkänslor börjar smyga sig på mer och mer, det känns helt otroligt skönt. Can't wait! Klev iallafall upp för ca 30 min sedan, och har nyss vågat håret. Ska snart ta tag i disken och sedan BUS;a mig eftersom jag blev så trött igårkväll att jag inte orkade. Känner mig av någon konstig anledning jättestressad trots att jag inte börjar skolan förrens om 2 h.

Jag är helt kär i The Veronicas alltså. ♥ Så jäkla bra! Nu ska jag lyssna på dem på riktigt hög volym och diska, vilket undetlättar diskningen en hel del. :]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback