Ensam i mörkret

Datum: 2009-04-20 Klockslag: 20:42:29

Har just tänt lite värmeljus och släckt ner sådär lagomt mycket i lägenheten att jag fortfarande kan läsa på till provet. Så nu är det mys & Josh Groban som gäller. Vilken underbar röst, och jag har verkligen börjat uppskatta den sortens musik på senare dar. Jag har även lärt mig att uppskatta att bara sitta ner helt ensam och ta det lugnt på det här sättet, vilket är bra för min så annars lätt sönderstressade tillvaro. Läste något klokt häromdagen:

"Oro är den ränta vi får betala när vi lånar bekymmer från morgondagen."
Jag har lovat mig själv att försöka leva i nuet, och inte tänka så mycket på framtiden, men det är svårt.


Mina charmiga bröder, kunde inte låta bli.<3 Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback