Då var det slut på det roliga

Datum: 2009-04-25 Klockslag: 22:14:40

Såg ni Robinsson ikväll? Fan vad besviken jag blev när Billing åkte ut, jag hejade ju på honom! :( Nu är det nog Blomman & Anna som jag gillar mest, men Jarmo är bra härlig han också! Älskade Christian/Kristians min när Jarmo sa att han var immun, så jävla roligt. Haha! Har nog aldrig hört en människa tala på ett mer irriterande sätt.

Jonas och Lars kom hem idag också. :D Det eftersom pappa fyller år imorgon, och det var så roligt att se hans min när de kom in genom dörren - eftersom han inte ens visste om att de skulle komma hit. Det är skönt att ha dem hemma, som alltid. Om nån sagt till mig hur mycket jag skulle sakna dem för några år sedan, så skulle jag nog inte tro på det. Men nu saknar jag vekligen alla de små irriterande grejerna, bara för att jag saknar dem. Nu till något annat. Beställde en bikini och ett par trosor från H&M idag. :] Hoppas bikinin passar bara! Ska beställa en bandeau i vitt & marinblått senare också, men den fanns inte i lager nu. Funderar på om jag ska fråga syster om jag får låna hennes VISAkort och beställa något från Gina Tricot också, eftersom varken jag eller mamma har något. Känns som om jag kanske har råd att köpa något, för idag när jag ringde telefonbanken så fanns det nästan 1400:- där istället för 900:- som jag trott. YEY! Har varit en så bra dag. Suttit ute i solen med familjen och så har vi ätit grillat, namnam!
 

kommentarer
Postat av: erika

snyggt sara, kul o beställa! :D

sånna troser ha ja me :D

2009-04-26 @ 13:59:44
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback