But when we leave this year we won't be coming back

Datum: 2009-04-18 Klockslag: 13:17:51

Igårkväll var den jobbigaste kvällen på väldigt länge. Men det där samtalet gjorde mycket, det är skönt att veta att man inte är ensam. Tack min älskade vän! ♥

Den där dagen har också börjat lite halvkasst, men kvällen blir nog desto bättre. :] Jag & Erika pratade om skolavslutningen igår, och när hon skrev "but when we leave this year we won't be coming back" som är en textrad ur Vitamin C - Graduation song som vår klass sjöng på skolavslutningen. Ögonen fylldes med tårar och känslan i magen var otrolig. Jag kommer alltid, alltid, alltid att minnas den dagen. När jag kommer till Kramfors måste jag nog sätta mig och läsa alla banden på min hatt. När jag läser igenom texten till låten nu, så jag kan inte låta bli att tänka på nästa hemska men ändå underbara sak - studenten. Då skiljs vi på riktigt, alla måste välja en plats att fortsätta sitt liv på. Vad som händer, vart alla än tar vägen så kommer jag alltid minnas & älska alla något så otroligt. Och eftersom flera av er är några av de bästa personerna i mitt liv, så kommer vi såklart hålla kontakten, även om det kanske inte blir lika ofta som nu.



1997-2007

kommentarer
Postat av: elina

Så jävla tacksam att jag lärt känna alla <3

2009-04-18 @ 15:25:39
Postat av: Dea

sara jag älskar dig <3

(och kikki på kortet HAHA)

2009-04-19 @ 00:08:42



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback