VMA WINNERS 2008

Datum: 2008-09-13 Klockslag: 15:26:46

Slog på Mtv och såg att det var VMA WEEKEND, så såklart lät jag kanalen vara på. Så nu blev det Shadow of the day med Linkin Park, vilket gjorde mig på lite bättre humör. :'D Chester Bennington är verkligen en av mina favoritkändisar, mumma

Har så otroligt tråkigt idag, usch. Så jag sysselsatt mig med att kika igenom mitt löshår, och till min stora glädje upptäckte jag att jag hade blont oanvänt hår kvar! Så jag satt mig och sydde slingor, det blev 8 stycken. :) Så då blir det väl att byta ut några slingor snart, vilket kommer bli väldigt skönt.

Åh, såg just att VMA sänds ikväll 20:00. :D Då fick jag mig lite underhållning då.
För övrigt så skulle jag mest av allt just nu vilja vara i Umeå hos Deson. Ska jag prova cykla kanske? Haha.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback