VAD ÄR DET MED VÅRT SAMHÄLLE?

Datum: 2008-09-24 Klockslag: 10:56:59

Läste just att det är demonstration på Mariatorget den 4 oktober, mot att det är lagligt att utnyttja djur sexuellt i Sverige. Önskar att man kunde vara med, förstår mig fan inte på folk alltså! HUR FAN KAN DET VARA LAGLIGT?! Inte nog med att det bara finns idioter som ens utnyttjar djur sexuellt är väl hemskt nog, men nej, då ska det vara helt okej för dem att göra det också. Då tycker jag faktiskt att det borde vara lagligt att utnyttja människor sexuellt också. För det är faktiskt samma sak, fast egentligen tycker jag att det är mer synd om djuren för att de är så oskyldiga och ja, ni vet.

Människan är nog världens mest avskyvärda art!

Nu ska jag fortsätta med min fotouppgift, som just nu är att välja ut tre bilder som sedan ska sättas upp i en bildserie.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback