"THE ULTIMATE ROMANTIC DISASTER MOVIE"

Datum: 2008-09-23 Klockslag: 12:06:23

Började titta på Forgetting Sarah Marshall igårkväll, men det blev så sent att jag fick pausa den. Så imorse orkade jag inte gå på skolan för jag var så otroligt trött och mådde väldigt illa, så jag la mig och sov igen. Sedan när jag vaknat riktigt så fortsatte jag titta på filmen, och gud så bra den var! Det var en jättebra balans mellan kärlek, komedi och drama. Verkligen en film jag rekommenderar. :) Kung fu panda var också bra, men.. jag vet inte om den var riktigt så bra som jag hade föreställt mig.

Nu har jag just diskat lite och vänt på min lax som ligger i marinad. Funderar på att titta på Wall-E eller Spiderwick nu. :D




kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback