SKÖNT SÅHÄR NU PÅ HÖSTEN

Datum: 2008-09-27 Klockslag: 17:41:02

Laddade hem Markus Krunegård's album Markusevangeliet igår för att ha något att lyssna på på pappas dator, så kom jag fram till att det var härlig musik att lyssna på såhär på hösten när man är lite deppig och sådär.



Tips på någon annan bra musik som passar till hösthumöret? :)

Klev upp runt 11:30 idag ungefär, åt frukost, duschade och cyklade sedan iväg till Mimmi där hon och Lydia var. :) Det var lite pinsamt att cykla på byn med cykeln eftersom den stått oanvänd i flera år och kedjan är så rostig att det låter skithögt, haha. Så nu har jag nyss varit ute och krälat runt på gården och fotat, men bilderna kommer inte förrens jag sitter vid min egen dator. Och nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli klar, är så olidligt hungrig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback