RÖDHÅRIG - MARDRÖMMEN?

Datum: 2008-09-13 Klockslag: 18:02:05

Inatt drömde jag för andra gången sedan jag blev blond att jag färgade håret rött, och precis som förra gången ville jag bara dö. Så himla hemskt. Men som tur var så vaknade jag ju som blond, haha. Så nu känns det ju som om jag inte kommer våga färga över håret, även om det blir brunt då och inte rött. Men ändå liksom, tänk om jag får lika mycket panik som i drömmarna. ._.'

Sitter och tittar på Top Model repriser och väntar på att.. jag vet inte riktigt vad jag väntar på, att det ska bli roligare typ? Har så otroligt tråkigt. Kanske ska fördriva lite tid med att duscha, eftersom jag inte hinner det imorgon. Ska vara hos syster runt 11:30, och jag kliver inte upp före 10:30 när jag har sovmorgon. Blir nog rätt lugnt, Annette skulle försöka sova ner Felicia innan jag kom dit. Så då sover hon väl kanske till klockan 13:00 eller något. :) Ska försöka fota lite imorgon också, tar nästan aldrig några bilder ju.

P.g.a uttråkning fick det bli lite slarv i photoshop på en halvgammal bild också.



(Så ska jag passa på att påpeka att vissa saker på bloggen inte verkar gå att fixa till, det funkar inte när jag försöker iallafall. Så ha lite överseende med att vissa saker ser helt fucked up ut.)

kommentarer
Postat av: Anna

snyggo

2008-09-14 @ 21:45:08
URL: http://annaagustafsson.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback