LONDON BREAKFAST

Datum: 2008-09-15 Klockslag: 19:04:15

Ja, det var vad jag åt till middag idag. :] Dock så blev den lite.. "fattig" eftersom jag endast åt vita bönor och ägg, men det gjorde inget. :D
Hade ju bara en lektion idag, körkortsteori, som var från 14:20 till 15:40. Så efter det gick jag och Elina och handlade, och sen drog jag mig hemåt. Kom äntligen ihåg att köpa en Oboyförpackning, sådan med portionspåsar ni vet. (Dock inte sådan som på bilden, min förpackning har bara tio påsar. :( Haha!) Det är så mysigt att värma en kopp vatten och blanda i pulvret, sedan sätta sig med en filt framför tvn. :)


Dock är det enda jag har på schemat ikväll Magnus Betnérs nya program "I ditt ansikte" som har säsongsstart ikväll klockan 21:55 på 5an. Så jag har sedan middagen legat i sängen med datorn och tittat på ett x antal avsnitt från säsong 18 av The Simpsons. Alltid lika underhållande. :) Synd att jag redan sett nästan alla avsnitten bara..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback