LILLA LANDET LAGOM

Datum: 2008-09-21 Klockslag: 12:12:24

Någon som såg på det igår? Jag tyckte faktiskt att det var både roligt och bra! :D Kommer bli roligt när de kommer lite längre upp i Sverige. ^-^ Dock blir jag lite irriterad av tanken på att Lilla landet lagom stämmer in så otroligt bra på Sverige, vi ska alltid vara lagom, neutrala och alla tills lags. Visst kan det vara bra också, men.. det känns som om vårt land är lite av en pussy, om jag ska uttrycka mig så. Haha!

Iallafall så klev jag upp runt klockan 11 och duschade, och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från Ica med sytråd och en jeansnål så jag kan sy till mina jeans jag köpte för.. rätt så länge sedan men inte kunnat använda för att de är både för vida i benen och alldeles för långa. Så tänkte passa på att sy dem idag så jag kan ta med dem till Kramfors idag, har verkligen saknat svarta jeans alltså. Har inte haft på mig det på kanske två månader, buhu.
Sedan så har jag nästan slitit ur allt mitt löshår, och resten ska pappa få knipsa loss senare idag. Tänkte att jag skulle sy och sätta om allt, och då även sätta i lite nytt hår. Härligt det kommer bli. :)

Men nu ska jag fortsätta kika runt på internet efter lite kläder. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback