KUNG FU PANDA

Datum: 2008-09-22 Klockslag: 20:20:28


Ja, har suttit och laddat hem lite filmer ikväll. ;> (Spiderwick, The Strangers, Wall-E och Forgetting Sarah Marshall.) Så laddade jag hem Kung fu panda också, som jag tänkte lägga mig och titta på nu och sedan somna. :) Är helt slut i kroppen så det får bli en tidig kväll ikväll.

Imorgon blir det en dryg skoldag och sedan ska jag hem och grilla lax. Nomnom!<3
Upptäckte just att min arms (som jag har tid för att undersöka nästa fredag) "utbuktande" område blivit ännu större. ._. Börjar bli sjukt rädd nu alltså.. :( Ska bli skönt att få kolla upp det, även om jag är livrädd för att det ska vara cancer eller något.

kommentarer
Postat av: deson =)

DIN WUSSY HAR DU THE STRANGERS :O

FÖRSTÅ VA LÄNGE JAG VELAT SE DEN :D:

2008-09-27 @ 11:47:05



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback