I'LL NEVER LET GO

Datum: 2008-09-27 Klockslag: 23:26:38


Gud så hemskt, så hjärtskärande men, ändå vackert på något sätt. Resten av artikeln hittar ni här! 
Tanken slår mig, hur kan man behandla något så troget, så oskyldigt? Hur kan djurplågare leva med sig själva? Jag önskar att de tillslut blev uppätna inifrån, av skuldkänslor.

Iallafall så efter maten åkte jag till Sara, sedan förflyttade vi oss till Erika, i huset mittemot. Haha! :D Så vi har typ suttit där och pratat och sett på tv hela kvällen. :) Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag här och äter lite chips, ska nog snart sova. Ska ju upp runt 08:00 och fixa mig, för vid 09:00 åker jag till Sundsvall och shoppar med mami&papi. :DD Ska se till att köpa ett par vinterskor och en vinterjacka, och såklart lite annat också. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback