HUR MYCKET SKA VI TJEJER STÅ UT MED EGENTLIGEN?!

Datum: 2008-09-11 Klockslag: 23:00:53

Ikväll fick jag sådan mensvärk att jag bokstavligt talat var påväg att spy, det har aldrig hänt förut. Visst, jag brukar alltid ha J Ä V L I G T ont och må illa, men aldrig har jag varit nära att spy. Och vet ni vad det värsta är? Att jag inte ens har min mens, för att jag skjutit på den. (För er som tycker det är för mycket menssnack, skippa att läsa. Haha!) Sedan så hjälper typ inga tabletter heller, mina nya, Orudis Retard ska jag ta Alvedon till också.. vilket inte går så bra. Jag kan verkligen inte ta Alvedon, smakar skit och jag är påväg att spy. Plus att det är världens mest osmidigaste tabletter att svälja. Åtminstonde då man delat på dem, vilket är en självklarthet med 1 grams tabletter för min del.

Inte nog med att vi ska plågas med mens, vi ska föda barn och få hängbröst också. (Även om jag ser det som något positivt att föda barn, för vilken upplevelse ändå.. Men smärtan och alla problem under graviditeten, den kunde jag gärna skippa.) Vi tycks även vara sämre än män, vilket är det löjligaste någonsin. Vilka är det som får vara rädda och knappt vara utomhus själva när det är mörkt? Jo, vi. Och varför? För att vi är rädd att någon idiot ska våldta oss eller liknande. Man undrar ju verkligen vad det är för samhälle man lever i, även om vi har det bra jämfört med andra länder.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback