HELLO cute KITTY

Datum: 2008-09-13 Klockslag: 23:42:59

Det är paus på tv4 Plus, så jag passar på då.
Det känns som om dessa två är ett måste att köpa nu i höst. :'D Dels för att de är så söta, men också för att mina gamla Hello Kitty tofflor.. behöver bytas ut. Jag älskar att gå omkring i myskläder och ett par tofflor på hösten/vintern. De har hängt med ett tag, och sedan jag en kväll när jag festade var så smart att jag tog på mig ett par helt nya klackeskor och hade hela kvällen - och därför dagen efter hade såna otroliga skavsår att jag inte kunde ha på mig annat än just mina Hello Kitty tofflor. Så jag fick gå omkring på stan med dom, såg nog aningen dumt ut.

Nattlinnet kostar 129:- och tofflorna 79:50:-, och båda hittar du på H&M.
Ska till Sundsvall inte nästa helg, men helgen efter. Då kommer jag nog införskaffa dessa. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback