Gnäll på G

Datum: 2008-09-08 Klockslag: 20:55:50

[Här skulle det vara en bild på Chris, men det vägrar samarbeta med mig så det blir inget av.]

Men innan gnället, så ska jag passa på och säga PUSS på Chris Brown. Shit vad jag gillar honom alltså! Inte bara hans musik, utan själva han.

Var egentligen meningen att nästa inlägg (det här alltså) skulle handla om Umeå, men jag orkar inte. Blir nog på onsdag, för imorgon efter skolan åker jag hem, utan datorn. :) Ska bli så jävla gött att få komma hem, ser mest fram emot att ta upp Chester och bara mysa ner ansiktet i hans mjuka päls. :'D Han är BÄST!<3


Samma problem och känslor som så många gånger förr, alldeles för många gånger faktiskt. Jag önskar att du bara kunde raderas ur mitt minne, att om jag såg dig så skulle jag inte ens känna igen dig. Det hade varit så himla mycket lättare. Jag orkar inte minnas dig längre, inte såhär.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback