FÖRSTA PRIORITET; FICKLAMPA&TÄNDSTICKOR

Datum: 2008-09-29 Klockslag: 20:45:23

Har just suttit ensam i mörkret i lägenheten i över 30 minuter, H E M S K T! Ja, det var såklart strömavbrott, bara i lägenhetshusen här på Hällgumsgatan. Aldrig förr har jag nog önskat att jag varit en rökare, men det kan jag ju säga att jag gjorde då, för då hade jag väl åtminstonde haft en tändare? Nu hade jag ingenting. Inga tändstickor, ingen tändare och ingen ficklampa. Datorn tänker ni kanske, men nu är det så att min pärlas batteri med tiden blivit värdelöst, så det höll i ca 10-15 minuter, inte till någon vidare hjälp. Så imorgon så får jag gå och handla en liten upplaga av tändstickor och en ficklampa, så slipper jag vara ensam med endast skenet av min mobil som lyse.

Känns som om jag inte kan pusta ut, är rädd att strömmen ska gå igen. ;__;

Ja, nu till något annat.. Har skickat ut några APU-ansökningar ikväll, sedan ska jag och Emilia kanske gå på Företagens hus här i Kramfors imorgon och höra om de har några praktikplatser. Så har jag en praktikplats om det i Stockholm skulle skita sig.

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; JA det undrar jag med! stackars barn juu :/ jag tror inte dom vill det själva egentligen :(

2008-09-30 @ 19:47:49
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback