FILM ISTÄLLET FÖR FEST

Datum: 2008-09-20 Klockslag: 16:07:49

Ikväll är det ju som sagt inspark i Sollefteå ikväll, och jag antar att de flesta därför ska festa. Men älskade Deson är hemma i Ramsele nu i helgen, så jag ska tillbringa min kväll tillsammans med henne och Elina framför Two Hands. Så jag kom nyss hem från Ica, där vi varit och köpt lite gottigheter inför ikväll. Jag köpte naturgodis för 50 spänn, helt sjukt hur dyrt det faktiskt är med naturgodis.

Har varit ganska dålig på att uppdatera nu på slutet, sånt som händer. Ska försöka bättra mig igen. :)

Är det inte bara lite typiskt att när man äntligen börjat släppa något så har man en dröm, som gör att man hamnar på ruta ett igen? Jo, i mitt fall så känns det ganska typiskt. Blev rätt så besviken då jag vaknade imorse, om drömmen ändå bara varit sann..

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback