BRITNEYS COMEBACK?

Datum: 2008-09-13 Klockslag: 23:01:06



Det fanns inga Estrella chips på Ica, så mamma tog OLW istället. Och USCH! De smakade ju bara salt. Så då tog jag och fixade gurka och morötter och dippade istället, medans jag såg på VMA och Sing A Long. Nu sitter jag och tittar på Extra Extra, börjar bli trött så jag funderar på att sova när det är slut.
Tyckte det var jätteroligt att Britney fick tre pris på VMA, jag blir alltid så arg när jag läser massa skit om henne i tidningar. Liksom, varför kan de inte lämna henne ifred? Tyckte även att det var gulligt att hon tackade gud. Heh! Men bäst av allt på hela VMA var att Linkin Park och Chris Brown fick pris. :*


Min lilla älskling har legat/suttit bredvid mig ikväll när jag suttit här.
Nu ska jag titta på Beck på tv4 Plus och sedan ska jag sova. G o d n a t t!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback