Att tyda drömmar

Datum: 2008-09-03 Klockslag: 21:32:23

Hade en väldigt.. bra/grymt dålig dröm inatt. Vad den handlade om tänker jag inte gå in på men. Iallafall, till saken; hur roligt hade det inte varit att kunna tyda sina drömmar? Dock är jag alldeles för lat för att ens orka försöka läsa mig till något sådant. På tal om läsa kom jag just på att jag tills imorgon skulle ha börjat läsa "Spartakus" till svenskan, vilket jag såklart inte gjort.

Orkar inte läxor och sån skit, borde fan inte få finnas läxor. Alltså, räcker det inte med att vi spenderar MINST 10 år i skolan? Och för att överleva nu för tiden är ju gymnasiet så gott som ett måste, så minst 13 år blir det då. Så värdelöst! Okej, det är minst lika jobbigt att jobba, beroende på vad det gäller. Har världens prestationsångest över fotouppgiften vi har nu, vadfan ska jag komma på som har med livstid att göra? Det står helt stilla i mitt huvud. Alla andra kommer lämna in skitbra bilder, medans jag kommer lämna in någon skit. Säkert. :(

Och så har det inte blivit något tv-spelande ikväll heller, eftersom Anders vägrar svara när jag ringer honom! Det ska han få lida för senare, haha. Så vi har tittat på tv hela kvällen, bl.a Idol. Jag tyckte faktiskt om den nya juryn (även om jag inte är en sådan som över huvudtaget brukar följa idol, men det har väl hänt att jag tittat ibland.), det bästa var när han.. Den mer "gubbiga" av dem sa något om sina bröstvårtor, haha! Vad tyckte ni om dem?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback