THE STRANGERS

Datum: 2008-10-30 Klockslag: 23:49:33

Efter middagen så skjutsade pappa mig på Ica där jag mötte Elina och Dea. VI köpte frukt och naturgodis och sedan gick vi hem till Dea och tittade på The strangers. Jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra. :) Men man hade väldans mycket panik, jag skrek ett x antal gånger också. Haha! Så tycker jag att slutet på skräckfilmer är väldigt viktigt, och den hade faktiskt ett bra slut tyckte jag. Så sjukt läskigt att tänka att den verkligen är baserad på verkliga händelser. .____.' Tur att jag bor i lilla, trygga Ramsele.<3

Iallafall, sedan började vi titta på Mirrors men var på så drygt humör att vi inte orkade se mer än typ.. 28 minuter. Så då gick vi och spelade Guitar Hero och drog en snabbis på Ok, och tittade sedan på Torkel i knipa. ÄNTLIGEN! säger jag bara, har aldrig haft någon aning om vad det varit när folk pratat om det. Jag tyckte iallafall att den var skitbra, passade mitt humör perfekt. :D Så nu har jag just gjort tacodipp och äter lite chips, ska även försöka våga titta på The Mist i min ensamhet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback