SKA DET VARA SÅ HIMLA SVÅRT?!

Datum: 2008-10-10 Klockslag: 11:37:48

Det verkar verkligen som om det är näst intill omöjligt att få en praktikplats! Fan så arg jag blir. Fotografen jag kanske skulle vara hos, sa nu att det inte skulle gå. Jag orkar fan inte vara på skolan från 08:30-15:00 i två veckor. u___u Men ska nog snart ringa till kommunen och höra med hon som jobbade med reklam och sådant där, varför hon inte ringt upp. som hon sa att hon skulle.

Kanske skulle sätta mig och ringa till några nu, även om det suger att det kommer dra sjukt mycket pengar från min mobil då men. Det får det vara värt! Något positivt; jag är klar förutom att jag ska äta frukost, och bussen går inte förrens tidigast 12:30.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback