ONT, ONT & ONT

Datum: 2008-10-24 Klockslag: 09:08:28

Jag fick ett sår i ena knävecket för kanske.. en vecka sedan eller något? Iallafall, så nu är mitt ben helt cp. :c Såret har blivit en stor hård knöl typ, som gör SVINONT! Kan knappt gå. :( Har typ vaknat några gånger inatt och känt hur ont det gjort, bläeh!

Ska snart gå på skolan. Tog lite sovmorgon eftersom vi ska ha ett möte med några vi fixar en broshyr (stavning? ._.) till klockan 10:00. Så jag ska snart ta all min stora, tunga packning och bege mig mot skolan. Finns det seriöst något värre än att gå och bära på saker? .___. Sedan så blir det Ramsele, och lov.<3 Fyfan vad skönt! :'DD

Katy Perry - Hot n' Cold

kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, one tree hill är så himla bra verkligen :) Fin blogg du har!

2008-10-24 @ 12:54:03
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback